Chcę uzyskać pełen dostęp do aplikacji baza koni PZHK – skąd wziąć identyfikator użytkownika?
Członek związku, z opłaconą składką za bieżący lub poprzedni rok w celu uzyskania pełnego dostępu do bazy koni powinien zwrócić się do odpowiedniego OZHK/WZHK. Jeżeli posiada przynajmniej jednego konia otrzyma pismo z podanym identyfikatorem użytkownika i instrukcją dotyczącą uruchomienia pełnego dostępu poprzez swoje konto użytkownika. Jeżeli członek związku nie posiada w danym momencie konia, również powinien zwrócić się do OZHK/WZHK i podać adres e-mail powiązany z kontem w bazie koni, natomiast uaktywnienia pełnego dostępu dokona administrator.
Użytkownik, który nie jest członkiem związku powinien zwrócić się do PZHK (podczas takiego kontaktu prosimy o wyraźne zaznaczenie, że nie jest się członkiem związku) – warunkiem uzyskania pełnego dostępu do bazy koni jest wniesienie opłaty w wysokości 50 zł/rok na konto PZHK lub wykupienie rocznej prenumeraty czasopisma „Hodowca i Jeździec”. Uaktywnienia dokonuje administrator.
Widzę błąd w danych u mojego konia – do kogo to zgłosić?
Wszelkie błędy w danych prosimy zgłaszać do odpowiedniego OZHK/WZHK, ponieważ muszą być one zweryfikowane i poprawione najpierw w Rejestrze PZHK, z którego dane są następnie przenoszone podczas aktualizacji do aplikacji baza koni PZHK.
Dlaczego wyświetlane u mojego konia wyniki pomiarów/bonitacji nie są poprawne?
Na chwilę obecną prezentujemy wyniki pomiarów/bonitacji z oceny dokonanej przy wpisie konia do księgi. Jeżeli porównując dokument z wynikami oceny dokonanej przy wpisie z danymi wyświetlanymi w aplikacji baza koni widzą Państwo rozbieżność, proszę zgłosić to do odpowiedniego OZHK/WZHK (dane muszą zostać zweryfikowane i poprawione najpierw w Rejestrze PZHK, z którego są następnie przenoszone podczas aktualizacji do aplikacji baza koni PZHK).
Jakie informacje widzi niezalogowany użytkownik?
Każda osoba przeglądająca stronę ma dostęp do podstawowych informacji o koniu, jego rodowodzie oraz potomstwie (część informacji, takich jak bonitacja, wymiary czy numer przyżyciowy, jest niedostępna).
Jakie informacje widzi zalogowany użytkownik?
Użytkownik posiadający konto w serwisie i zalogowany na nie, oprócz danych dostępnych dla wszystkich zyskuje dodatkowo dostęp do takich informacji jak: bonitacja i wymiary (obie przy wpisie) oraz numer przyżyciowy konia, a także do dostępnych multimediów (jeśli zostały one załączone).
Użytkownik ten ma także możliwość wyszukiwania po dodatkowych kryteriach, jakimi są: numer transpondera i numer przyżyciowy konia oraz ma możliwość wyliczenia współczynnika inbredu poprzez utworzenie rodowodu testowego.
Jakie informacje widzi zweryfikowany użytkownik z opłaconą składką członkowską lub opłaconym dostępem?
Użytkownik zweryfikowany widzi dodatkowo informacje dotyczące zdarzeń użytkowych, wystaw i wyników sportowych, jakie zapisano w Rejestrze PZHK, ma dostęp również do wykazu posiadanych koni, dla których może zamieszczać zdjęcia i filmiki, a także ma możliwość zgłaszania koni do opisu (zakładka Profil > Twoje Konie).
Jak mogę dodać zdjęcie/materiał wideo do konia?
Każda zarejestrowana i zweryfikowana osoba ma możliwość dodania przy swoich koniach (będąc ich właścicielem w Rejestrze PZHK): jednego zdjęcia (preferowane zdjęcia zootechniczne) wyświetlanego w zakładce Podstawowe Dane oraz jednego filmiku, uprzednio opublikowanego w serwisie YouTube, wyświetlanego w zakładce Multimedia. Zdjęcia dodaje się z poziomu Profilu użytkownika, zakładka Twoje Konie.
Zdjęcia i filmy są akceptowane przez lokalnych administatorów (OZHK/WZHK) serwisu rodowodowego.
Jak często wykonywana jest aktualizacja danych zawartych w bazie koni?
Zgodnie z regulaminem, dane zawarte w serwisie są aktualizowane przynajmniej raz w miesiącu, a ich częstotliwość jest dostosowywana do innych bieżących zadań w dziale IT.
Czy mogę uzyskać więcej informacji o koniu?
Na stronie udostępniamy informacje, które możemy podać do publicznej wiadomości. Nie udzielamy informacji takich jak np. dane właścicieli, aktualne miejsce postoju konia czy przyczyna jego śmierci.